Тэрміны правядзення рамонту мастоў і пуцеправодаў у Мінску і планы па “Паўночным беразе”
Перавод заходніх раёнаў Мінска на артэзіянскае водазабеспячэнне, магістральная дарожная сетка, транспартнае забеспячэнне мікрараёнаў, эстакады, пуцеправоды і масты ў Мінску: тэрміны будаўніцтва і завяршэння работ, планы на наступны год і прынцыповая стратэгія транспартнага развіцця сталіцы да 2030 года.
Сяргей Панёў аб выніках дзейнасці прадпрыемства ў гэтым годзе:
“Скончылі праспект Міра, які будавалі не адзін год; адкрылі рух у поўным аб’ёме… Будаўніцтва падземнага пешаходнага пераходу закрытым спосабам… Арганізацыя займаецца многімі аб’ёмамі работ. Калі што да менавіта дарожнай інфраструктуры, вядома ж, гэта пуцеправод Чкалоўскі (Чкалава-Маскоўская), які быў пабудаваны з апярэджаннем тэрміну ў два разы. Скончаны [работы] і адкрыты рух па пуцеправодзе па праспекце Жукава, з Карла Лібкнехта каля завода МАПІДа. Сканчаюцца работы па рамонце пуцеправодаў па Даўгабродскай, гэта праз чыгунку Масква – Мінск, недалёка ад завода імя Казлова. Скончаны рамонт часткі пуцеправода па Ванееве, тая ж Даўгабродская.
Вядуцца інтэнсіўна работы па пуцеправодзе Ваўпшасава. У нашых планах скончыць палову пуцеправода сёлета, каб перапусціць туды рух і адкрыць рух па-новаму. Гэта вуліцы: Будслаўская заканчваецца рамонтам, заканчваецца Крупская… У планах пачаць таксама рэканструкцыю вуліцы Карастаянавай, Даўгінаўскаму тракту. Вельмі шмат аб’ектаў…”
Усе дэталі – у інтэрв’ю дырэктара прадпрыемства Сяргея Панёва ў студыі “Радыё-Мінск”.