• Беларуская мова
  • Русский

Версія для людзей са слабым зрокам

Капітальны рамонт з мадэрнізацыяй пуцеправода на км 18,671 МКАД (праз жд Мінск-Гомель) у г. Мінску

Клас складанасці
К-2 (па СТБ 2331 - 2015)
Генпадрадная арганізацыя
Камунальнае ўнітарнае прадпрыемства "Упраўленне дарожна-маставога будаўніцтва і добраўпарадкавання Мінгарвыканкама"
Праектная арганізацыя
Камунальнае праектна-пошуковае ўнітарнае прадпрыемства «Мінскінжпраект»
Тэрмін выканання работ
7,5 месяцаў
Год пачатку работ
2021
Год заканчэння работ
2021
Раён
Ленінскі, Кастрычніцкі
Ход работ: 100%
Завершаны

Праектам быў прадугледжаны капітальны рамонт з мадэрнізацыяй пуцеправода на км 18,671 МКАД (праз чыгуначныя пуці Мінск-Гомель) у г. Мінску.

Існуючы пуцеправод на 18,671 км МКАД (ж/д Мінск/Гомель), размешчаны: у Ленінскім і Кастрычніцкім адміністрацыйных раёнах г. Мінска, на тэрыторыі Мінскага раёна Мінскай вобласці.

Рэльеф участку - спакойны і з адкосамі.

На ўчастку МКАД (пуцеправод) ёсць тэхнічныя тратуары, лесвічныя сходы з МКАД, бар'ерныя агароджы. Тэрыторыя добраўпарадкавана і азелянена.

Існуючы пуцеправод размешчаны ў раёне 18,671 км Мінскай кальцавой аўтамабільнай дарогі на скрыжаванні МКАД і чыгункі напрамку Мінск-Пасажырскі - Асіповічы ў Кастрычніцкім і Ленінскім адміністрацыйных раёнах г. Мінска.

Па пуцеправодзе праектнымі рашэннямі было прадугледжана:

  • мадэрнізацыя: пераўладкаванне чыгуначных камунікацый для правядзення рамонтных работ; пераўладкаванне чыгуначных камунікацый пасля заканчэння рамонтных работ;
  • поўнае пераўладкаванне маставога палатна з разборкай існуючых дэфармацыйных швоў і прыладай новых.

Правядзенне рамонтных работ пуцеправода было прадугледжана ў 2 этапы:

- 1-ы этап - па ўнутраным кольцы МКАД са скідам транспартнага патоку на суседняе знешняе кольца МКАД, рух транзітнага транспарту ажыццяўляецца па чатырох палосах - па двух палосах у кожным напрамку:

  • разборка маставога палатна;
  • дэмантаж бэлек сярэдняга пралёта 24,0 м;
  • выдамкрачванне бэлек пралётнай будовы крайніх пралётаў;
  • рамонт апор моста;
  • замена апорных частак;
  • мантаж бэлек сярэдняга пралёта 24,0 м;
  • рамонт пралётнай пабудовы;
  • пераўладкаванне пліт спалучэння;
  • прылада маналітнай пліты ўзмацнення;
  • замена маставым палатна з прыладай падвеснага водаадвода;
  • перабудова вонкавай асвятлення;
  • замена асфальтабетоннага пакрыцця ў межах вытворчасці прац.

- 2-і этап - па вонкавым кольцы МКАД са скідам транспартнага патоку на суседняе ўнутранае кольца МКАД, рух транзітнага транспарту ажыццяўляецца па чатырох палосах - па двух палосах у кожным кірунку:

  • разборка маставога палатна;
  • дэмантаж бэлек сярэдняга пралёта 24,0 м;
  • выдамкрачванне бэлек пралётнай будовы крайніх пралётаў;
  • рамонт апор моста;
  • замена апорных частак;
  • мантаж бэлек сярэдняга пралёта 24,0 м;
  • рамонт пралётнай пабудовы;
  • пераўладкаванне пліт спалучэння;
  • прылада маналітнай пліты ўзмацнення;
  • замена маставога палатна з прыладай падвеснага водаадвода;
  • перабудова вонкавага асвятлення;
  • замена асфальтабетоннага пакрыцця ў межах вытворчасці работ;
  • аднаўленне бар'ернай агароджы і асфальтабетоннага пакрыцця.

- прылада тэхнічных тратуараў на мосце з унутранай і знешняй
бакі МКАД шырынёй 0,627 м;

- прылада агародж:

пярыльнага - з металічных ацынкаваных элементаў вышынёй 1,1 м

- з боку тэхнічнага тратуара;

  • суцэльнай металічнай агароджы (па тыпе шумаахоўных экранаў) вышынёй 2,0 м з антыкаразійнай абаронай метадам гарачага цынкавання - з боку тэхнічнай тратуара ў сярэднім пралёце пуцеправода (зона чыгуначных шляхоў);
  • праезнай часткі - металічнага бар'ернага з ацынкаваных элементаў вышынёй 1,3 і 1,5 м;

- прылада дэфармацыйных швоў металічнага акаймавання з высновай на спалучэнне крайніх апор № 1, № 4 - для забеспячэння перасоўвання не меней 6 гл;

- водаадвод з маставога палатна - у водаадводныя прылады, адвод вільгаці з гідраізаляцыі прадугледжаны прыладай дрэнажу;

- для выключэння траплення вады на мясцовы праезд і чыгуначную дарогу пад пуцеправодам прадугледжана сістэма падвеснага водаадвода з наступным скідам дажджавых сцёкаў у водаадводныя студні на падыходах да пуцеправода;

- замена пралёта № 2 шляхаправода над чыгуначнымі шляхамі; бэлькі пралётнага будаўніцтва 24,0 м індывідуальнага вырабу ў дачыненні да серыі 3.503.1-81 выпуск 7-1 "Союздорпроект"; аб'яднанне бэлек пралётнай будовы ў неразрэзную сістэму было прадугледжана шляхам аб'яднання тарцоў бэлек і прылады маналітнай пліты ўзмацнення з бетону В35, F200, W8;

- рамонтныя работы па пралётным будынку крайніх пралётаў пуцеправода № 1, №3:

  • выдаленне слабога бетону;
  • аднаўленне геаметрычных памераў тарцоў бэлек рамонтным матэрыялам;
  • нанясенне дадатковага ахоўнага пласта таўшчынёй 20 мм метадам таркрэтавання рамонтным матэрыялам РМм IV канструкцыйны ПЦ-МЗ-АП па СТБ 1464-2004:
  • нанясенне на адноўленыя паверхні гидрофобизирующей грунтоўкі па СТБ 1416-2003;
  • замена апорных частак на поліўрэтанавыя;
  • нанясенне гидрофобизирующей грунтоўкі па СТБ 1416-2003 на тарцы бэлек у зоне дэфармацыйных швоў за два разы;

- зрубка існуючай шафнай сценкі і открылков з наступным аднаўленнем і прыладай маналітнай кашулі асадкі з бетону В35 F200 W8;

- нарошчванне вышыні подферменников бетоннай абоймы з маналітнага бетону ВЗ5 F200 W8;

- аднаўленне да геаметрычных памераў перасеку стоек (у месцах разбурэння канструкцыі) рамонтным матэрыялам PмМШ канструкцыйны ПЦ-МЗ-АП згодна з СТБ 1464-2004 з наступным нанясеннем грунтоўкі метадам таркрэтавання ў два пласта агульнай таўшчынёй 20 мм;

- прылада маналітнай кашулі асадкі з бетону В35 F200 W8;

- нарошчванне вышыні падферменнікаў за кошт прылады бетоннай абоймы з маналітнага бетону В35 F200 W8;

- замена пераходных пліт з маналітнага бетону даўжынёй 8,0 м;

- умацаванне адхону конусу вібрапрэсаванай пліткай на пласце засыпання з дрэнажавальнага грунта h=15 гл;

- лакафарбавае пакрыццё перыльнай агароджы - акрылавай двухкампанентнай эмаллю па грунтоўцы эпаксіднай двухкампанентнай у завадскіх умовах; агульная таўшчыня лакафарбавага пакрыцця 120 мкм; была прадугледжана вытворчасць абароны металічных элементаў ад карозіі метадам "гарачага" цынкаванні таўшчынёй 80 мкм.