Капітальны рамонт з мадэрнізацыяй пуцеправода на км 18,671 МКАД (праз жд Мінск-Гомель) у г. Мінску
Праектам быў прадугледжаны капітальны рамонт з мадэрнізацыяй пуцеправода на км 18,671 МКАД (праз чыгуначныя пуці Мінск-Гомель) у г. Мінску.
Існуючы пуцеправод на 18,671 км МКАД (ж/д Мінск/Гомель), размешчаны: у Ленінскім і Кастрычніцкім адміністрацыйных раёнах г. Мінска, на тэрыторыі Мінскага раёна Мінскай вобласці.
Рэльеф участку - спакойны і з адкосамі.
На ўчастку МКАД (пуцеправод) ёсць тэхнічныя тратуары, лесвічныя сходы з МКАД, бар'ерныя агароджы. Тэрыторыя добраўпарадкавана і азелянена.
Існуючы пуцеправод размешчаны ў раёне 18,671 км Мінскай кальцавой аўтамабільнай дарогі на скрыжаванні МКАД і чыгункі напрамку Мінск-Пасажырскі - Асіповічы ў Кастрычніцкім і Ленінскім адміністрацыйных раёнах г. Мінска.
Па пуцеправодзе праектнымі рашэннямі было прадугледжана:
- мадэрнізацыя: пераўладкаванне чыгуначных камунікацый для правядзення рамонтных работ; пераўладкаванне чыгуначных камунікацый пасля заканчэння рамонтных работ;
- поўнае пераўладкаванне маставога палатна з разборкай існуючых дэфармацыйных швоў і прыладай новых.
Правядзенне рамонтных работ пуцеправода было прадугледжана ў 2 этапы:
- 1-ы этап - па ўнутраным кольцы МКАД са скідам транспартнага патоку на суседняе знешняе кольца МКАД, рух транзітнага транспарту ажыццяўляецца па чатырох палосах - па двух палосах у кожным напрамку:
- разборка маставога палатна;
- дэмантаж бэлек сярэдняга пралёта 24,0 м;
- выдамкрачванне бэлек пралётнай будовы крайніх пралётаў;
- рамонт апор моста;
- замена апорных частак;
- мантаж бэлек сярэдняга пралёта 24,0 м;
- рамонт пралётнай пабудовы;
- пераўладкаванне пліт спалучэння;
- прылада маналітнай пліты ўзмацнення;
- замена маставым палатна з прыладай падвеснага водаадвода;
- перабудова вонкавай асвятлення;
- замена асфальтабетоннага пакрыцця ў межах вытворчасці прац.
- 2-і этап - па вонкавым кольцы МКАД са скідам транспартнага патоку на суседняе ўнутранае кольца МКАД, рух транзітнага транспарту ажыццяўляецца па чатырох палосах - па двух палосах у кожным кірунку:
- разборка маставога палатна;
- дэмантаж бэлек сярэдняга пралёта 24,0 м;
- выдамкрачванне бэлек пралётнай будовы крайніх пралётаў;
- рамонт апор моста;
- замена апорных частак;
- мантаж бэлек сярэдняга пралёта 24,0 м;
- рамонт пралётнай пабудовы;
- пераўладкаванне пліт спалучэння;
- прылада маналітнай пліты ўзмацнення;
- замена маставога палатна з прыладай падвеснага водаадвода;
- перабудова вонкавага асвятлення;
- замена асфальтабетоннага пакрыцця ў межах вытворчасці работ;
- аднаўленне бар'ернай агароджы і асфальтабетоннага пакрыцця.
- прылада тэхнічных тратуараў на мосце з унутранай і знешняй
бакі МКАД шырынёй 0,627 м;
- прылада агародж:
пярыльнага - з металічных ацынкаваных элементаў вышынёй 1,1 м
- з боку тэхнічнага тратуара;
- суцэльнай металічнай агароджы (па тыпе шумаахоўных экранаў) вышынёй 2,0 м з антыкаразійнай абаронай метадам гарачага цынкавання - з боку тэхнічнай тратуара ў сярэднім пралёце пуцеправода (зона чыгуначных шляхоў);
- праезнай часткі - металічнага бар'ернага з ацынкаваных элементаў вышынёй 1,3 і 1,5 м;
- прылада дэфармацыйных швоў металічнага акаймавання з высновай на спалучэнне крайніх апор № 1, № 4 - для забеспячэння перасоўвання не меней 6 гл;
- водаадвод з маставога палатна - у водаадводныя прылады, адвод вільгаці з гідраізаляцыі прадугледжаны прыладай дрэнажу;
- для выключэння траплення вады на мясцовы праезд і чыгуначную дарогу пад пуцеправодам прадугледжана сістэма падвеснага водаадвода з наступным скідам дажджавых сцёкаў у водаадводныя студні на падыходах да пуцеправода;
- замена пралёта № 2 шляхаправода над чыгуначнымі шляхамі; бэлькі пралётнага будаўніцтва 24,0 м індывідуальнага вырабу ў дачыненні да серыі 3.503.1-81 выпуск 7-1 "Союздорпроект"; аб'яднанне бэлек пралётнай будовы ў неразрэзную сістэму было прадугледжана шляхам аб'яднання тарцоў бэлек і прылады маналітнай пліты ўзмацнення з бетону В35, F200, W8;
- рамонтныя работы па пралётным будынку крайніх пралётаў пуцеправода № 1, №3:
- выдаленне слабога бетону;
- аднаўленне геаметрычных памераў тарцоў бэлек рамонтным матэрыялам;
- нанясенне дадатковага ахоўнага пласта таўшчынёй 20 мм метадам таркрэтавання рамонтным матэрыялам РМм IV канструкцыйны ПЦ-МЗ-АП па СТБ 1464-2004:
- нанясенне на адноўленыя паверхні гидрофобизирующей грунтоўкі па СТБ 1416-2003;
- замена апорных частак на поліўрэтанавыя;
- нанясенне гидрофобизирующей грунтоўкі па СТБ 1416-2003 на тарцы бэлек у зоне дэфармацыйных швоў за два разы;
- зрубка існуючай шафнай сценкі і открылков з наступным аднаўленнем і прыладай маналітнай кашулі асадкі з бетону В35 F200 W8;
- нарошчванне вышыні подферменников бетоннай абоймы з маналітнага бетону ВЗ5 F200 W8;
- аднаўленне да геаметрычных памераў перасеку стоек (у месцах разбурэння канструкцыі) рамонтным матэрыялам PмМШ канструкцыйны ПЦ-МЗ-АП згодна з СТБ 1464-2004 з наступным нанясеннем грунтоўкі метадам таркрэтавання ў два пласта агульнай таўшчынёй 20 мм;
- прылада маналітнай кашулі асадкі з бетону В35 F200 W8;
- нарошчванне вышыні падферменнікаў за кошт прылады бетоннай абоймы з маналітнага бетону В35 F200 W8;
- замена пераходных пліт з маналітнага бетону даўжынёй 8,0 м;
- умацаванне адхону конусу вібрапрэсаванай пліткай на пласце засыпання з дрэнажавальнага грунта h=15 гл;
- лакафарбавае пакрыццё перыльнай агароджы - акрылавай двухкампанентнай эмаллю па грунтоўцы эпаксіднай двухкампанентнай у завадскіх умовах; агульная таўшчыня лакафарбавага пакрыцця 120 мкм; была прадугледжана вытворчасць абароны металічных элементаў ад карозіі метадам "гарачага" цынкаванні таўшчынёй 80 мкм.